T. +34 972 205 816
tel
Museus i Centres CulturalsLa solució informàtica
per a Professionals de la Cultura
Gestió de Museus
Vol optimitzar la gestió diària del seu museu? Amb EUROMUS és possible

Coneixem el sector de la gestió i comercialització d’activitats d’un Museu. La nostra experiència de més de 20 anys, i el tenir un gran nombre de clients de qualsevol tamany i importància ens avala.

EUROMUS és la solució líder per a la Gestió de Museus, dissenyada específicament per cobrir totes les necessitats del dia a dia: ticketing, reserves, facturació, vendes d'articles, quadres de caixa, estadístiques de visitants, CRM, etc.

A més, EUROMUS, és un sistema modular, i es podrà beneficiar de tots els avantatges que això implica: flexibilitat, personalització i adaptació contínua al creixement del seu Museu.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Avantatges
  • Programació i control de les activitats en un únic sistema.
  • Ticketing : Controli la gestió de les seves entrades pel canal taquilles o canal internet.
  • Resultats econòmics i informes de vendes.
  • Gestió de Reserves: gràcies a les innovacions i experiència d’EUROMUS, tot el procés de reserva s’agilitzarà, millorant l’experiència del museu.
  • Assignació de guies: la gestió de guies és, gràcies a EUROMUS, una tasca senzilla. La disponibilitat, organització i reserves d’aquests estarà sempre controlada sota uns paràmetres d’eficiència.
  • Control de sessions, cicles, agenda:  La qualitat de la visita és un valor realment apreciat pels visitants del museu. EUROMUS li permetrà un control ideal d’aquests, augmentant la seguretat i millorant l’experiència de cada visitant.
  • Gestió d'Amics del Museu: la fidelització d’usuaris és un actiu realment important pels Museus. Amb EUROMUS vostè podrà crear un club d’amics, potenciar-lo i treure’n el rendiment esperat.
  • Gestió de marxandatge: Li permet vendre articles de marxandatge, des de la mateixa interfície de venda, sense necessitat d’haver de dependre de programaris externs.
  • Creació d'activitats i packs: augmenti les línies de negoci del seu museu. Amb EUROMUS podrà crear i gestionar noves activitats, paquetitzar-les i innovar en serveis d’una forma senzilla i atractiva.
  • Control de Facturació: EURMOMUS permet la gestió, administració i emissió de factures d’una manera àgil i ràpida. A més, podrà enviar-les per correu electrònic
  • CRM (customer relatioship management): la gestió i planificació d’accions comercials és bàsica per tal de captar nous clients i fidelitzar-ne de potencials. L’eina CRM d’EUROMUS assegura un control i seguiment adaptat a les necessitats comercials dels Museus.
  • Enquestes i Opinions d’usuari: La opinió dels visitants és bàsica per la millora contínua del Museu. Amb EUROMUS podrà facilitar aquesta tasca des de el punt de venda, o una vegada la visita s’hagi realitzat.
  • Explotació de Dades i estadística: Permet portar un control de les vendes i les reserves, número de visitants, visites per hores, dies de la setmana, per sessions, per tipus de client, etc...Gràcies a EUROMUS podrà conèixer l’activitat exacte del seu Museu.
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Obtingui una millora immediata

La implantació d’EUROMUS és senzilla, flexible i ràpida. La nostra experiència, i les diverses implantacions realitzades en diferents Museus i Centres de Visitants, assegura uns resultats contrastats.

Amb EUROMUS, la gestió dels visitants deixarà de ser una tasca complicada, alhora que permetrà establir nous nexes de comunicació i gestió amb ells, a partir de l’explotació de dades, el CRM i les funcionalitats de compra 2.0.

EUROMUS és la plataforma líder per a la gestió eficient en museus, que gràcies a les seves opcions i escalabilitat , li permetrà créixer d’una manera contínua i controlada.

 

img_museus3
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Plataforma de Venda i Reserves Online

MUSLINK Vendes i Reserves ONLINE, dóna resposta a totes les necessitats de venda online del Museu. Vostè podrà oferir les seves activitats al consumidor final, vendre directament entrades, sempre sense intermediaris.

Gràcies a EUROMUS vostè disposarà de:

  • Nous canals de venda
  • Interfícies Web personalizades
  • Base de dades d’usuaris
  • Accions comercials gràcies al CRM
  • Minimitzar els temps d’espera dels visitants
  • Comercialització d’esdeveniments i activitats
  • Sistema d’entrades “Print at Home”
  • Visualització Multidispositiu (Tecnologia Responsive Design)
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
Clients
DEMOSTRACIÓ ONLINEContacti amb nosaltres per a una demostració d'Euromus Oferim presentacions del producte in situ, i remotament
Demostració ONLINE

byccalgir
CCALGIR, empresa referent en el desenvolupament de solucions integrals per a tot tipus d’empreses, i amb una gran experiència per oferir les millors solucions en la gestió cultural.

Visiti CCALGIR

Newsletter

* indicates required

La comunicación enviada quedará incorporada a un fichero del que es responsable CCALGIR, S.L.. Esta comunicación se utilizará exclusivamente para tratar sus datos para atender su solicitud, siempre de acuerdo al Reglamento (UE) 2016/679 (RGPD), la Ley Orgánica 15/1999 (LOPD) y el Real Decreto 1720/2007 de desarrollo de la LOPD), sobre protección de datos. Sus datos no se comunicaran a terceros, excepto por obligación legal, y se mantendrán mientras no solicite su cancelación.
En cualquier momento usted puede ejercer los derechos de acceso, rectificación, portabilidad y oposición, o si procede, a la limitación y/o cancelación del tratamiento, comunicándolo por escrito, indicando sus datos personales a Avinguda Sant Francesc, 13 baixos 17001, Girona o mediante un email a comercial@ccalgir.es.